Kompas Dienstverlening in een nieuw jasjeMet trots presenteert Kompas haar nieuwe huisstijl en de daarbij behorende website. Eind 2013 opende Kompas Zorgverlening haar deuren in Zwolle. Inmiddels heeft de organisatie een stevige positie in het zorglandschap ingenomen. “Het werd tijd om dat ook uit te stralen in een professionele huisstijl en overzichtelijke website”, zegt directeur Rijk Rijksen.

Eerst de cliënt

“Onze voornaamste zorg is natuurlijk onze cliënt”, zegt directeur Rijk Rijksen. “Toen Kompas in 2013 startte ging onze aandacht dan ook vooral uit naar het opzetten van een gedegen zorgaanbod en dienstverlening. Ons logo en onze website zijn even snel tussen de bedrijven door ontstaan.” Bij Kompas werken inmiddels 15 enthousiaste en gedreven medewerkers en de organisatie heeft een stevige positie in het zorglandschap ingenomen. “Het werd tijd om dat ook uit te stralen in een professionele huisstijl en een professionele website”, zegt Rijksen.

Pad richting maatschappij

De nieuwe huisstijl heeft een frisse en positieve uitstraling en laat zien waar Kompas voor staat. “Het is onze overtuiging dat ook kwetsbare mensen een plek verdienen in onze maatschappij”, zegt Rijksen. “Onze begeleiders omschrijven samen met de cliënt doelen om het pad richting de maatschappij te vinden en succesvol te bewandelen. Wij fungeren daarin als kompas en wijzen de weg. Dat komt heel mooi terug in ons nieuwe logo.” De nieuwe website is overzichtelijk en volledig responsive, oftewel ook uitstekend te bekijken op mobiel en tablet. Kompas hoopt met haar nieuwe huisstijl en website een duidelijk beeld te geven van de organisatie en een volledig overzicht te tonen van het aanbod en de diensten.